Tajna Zelenog Džempera ili kako je trodimenzonalna misao dospjela na blog

“ Čuo sam ovakav izraz: „Hvataj trenutak!“
Lako je reći, ali je teško učiniti. Po meni, taj izraz je besmislen. I zaista, ne može se zahtevati nemoguće.
Tvrdim to sa potpunom sigurnošću jer sam sve to okusio na samome sebi. Hvatao sam trenutak, ali ga nisam uhvatio, i samo sam sat razbio. Sada znam da je to nemoguće.
Takodje je nemoguće „hvatati epohu“ zato što je to isti taj trenutak, samo mnogo veći.
Druga je stvar ako kažemo: „Fiksirajte ono što se dogadja ovog trenutka.“ To je sasvim druga stvar.“

Danil Harms

Fiksirani trenuci trodimenzonalnog razgovora o Tajni Zelenog Džempera između moje žene i mene


2 thoughts on “Tajna Zelenog Džempera ili kako je trodimenzonalna misao dospjela na blog

  1. Alo golupčići… batalite malo to gledanje filmova i napolje na svjež vazduh!!! Niste mi nešto najuredniji sa tom filozofijom. NAPOLJE!!! Posljednja mi se sviđa (jel’ to draga nešto jede ili joj je jezik prirodno tako živopisan. 🙂

  2. Odbijam da izađem napolje dok ne nabavim radio triger. 🙂
    Jezik je prirodno živopirsiran, a i svjetlo je iz malo čudnog ugla pa pravi neobične reljefe na površini.

Ostavite odgovor

